pondelok 9. júla 2012

Ahoj!

Konečne sa ozývam, aj to takto po novom :)
Už som si to zaslúžila a hlavne VY!

Ako určite viete (ak ste čítali môj starý blog http://anika-lamia.blog.cz/) už som dávno doma z Ameriky.
Priletela som 27 mája, všetko prebehlo bez väčších ťažkostí.

Za tú dobu, čo som už doma som stihla toho vcelku dosť.
Komisionálke skúšky (1,1,2,2), dovolenku na Korfu, či napríklad Pohodu.

Pridávam pár fotiek. Bohužiaľ, ešte stále nemám svoj fotoaparát, takže sa nemôžem realizovať na plno.
Tu je aspoň tých pár ukradnutých ;)


                               Verím, že tam niekde žijú morské panny. :3



Bolo viac ako úžasne! Najlepší začiatok leta , ktorý som si ozaj zaslúžila, keďže minulý rok som mala prázdniny len jeden mesiac. (sad face)

Konečne! V lete sú najlepšie žúrky, ktoré mi neskutočne chýbali.(sad face again).
Ak si myslíte, že v Améru sa vedia baviť tak, ako to vidíte vo filmoch, tak to nie-nie.
Samozrejme, iné je to vo väčších mestách. Ja som tam žila v menšom mestečku- možno niečo ako mesto, kde žijem tu, na Slovensku, takže tú "zábavu" môžem porovnať.

                  Ja a Nikol, moja najlepšia kamarátka, ktorá pri mne stojí aj po roku
                   odlúčenia. Som neskutočne rada, že sme opäť spolu. :)


                        Dúfam, že nabudúce sa pridáte k nám, pampelišky!
           
                             A ešte niečo z Pohody 2o12 :)

   
                                             Pohoda na Pohode.

                Pán Rozbitko, čo má šupiózne fotky z trojročného mobilu.

                               Najkrajší ľudia- dizozemšťania. <3
                                                        :D :D :D


Aby som to už nenaťahovala- skončila jedna pomerne veľká etapa v mojom živote a to bol rok mimo Slovenska. Preto som sa rozhodla, že túto kapitolu uzatvorím a budem prispievať po novom, nové príbehy, zážitky, fotky.

Teším sa na vašu odozvu, komenty, kritiku.
otázky sem http://www.formspring.me/yourAnikaLamia

Puss Puss
=o.O=

3 komentáre:

  1. aká je peknunká tá fotka pri tých pink kvetinôčkach:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti najdrahsia :)! mne sa paci aj ta nasa spolocna! :)

      Odstrániť
  2. Krásné fotky. :) Tak doufám, že se ti na novém blogu bude dařit a přeju hodně čtenářů. Se mnou už jako se čtenářkou můžeš počítat.:D ;-)

    OdpovedaťOdstrániť