utorok 10. júla 2012

Ako Andulka v kuchyni galibu narobila

Ahojte bambuľky,

hneď na úvod sa ospravedlňujem za fotky, áno, sú z mobilu. Ale nebojte sa! Dnes som bola s Lukáškom dať fotoaparát do opravy a do tridstiatich dní by som ho mala mať naspäť živý a zdravý a vytúningovaný :D Nebudem ale predbiehať, vrátim sa k nadpisu.

V nedeľu som dostala neskutočnú chuť na vajíčka na tvrdo. Chápete? Ja a vajcá, vec nevídaná, neslýchaná. Tak si tri uložím do hrníčka, zapnem a idem si odbehnúť, či mi niekto nepíše na fakebúku. Pozerala som film Spongebob v kalhotách, popritom otvorená knižka, odrazu strela ako z kanóna. Že som sa zľakla a nadskočila pol metra do vzduchu vám je jasné. Rozbehla som sa k zdroju zvuku- kuchyňa.
KATASTROFA.
Vajcia všade, na strope, sedačke, na zemi. Žĺtkové vymaľovanie stien som zvládla na jednotku.(narozdiel od varenia trápnych eggsov)

                                             Kouzlus mňamouzus.

Ak vám ako skúsená kuchárka môžem niečo poradiť- nevarte vajcia dlhšie ako hodinu, inak explodujú a vašu maminku trafí šľak pri zotieraní zbytkov zo stropu jej čisto bielej kuchyne. :D

Fotky z dnešného veľmi (šopingovo) produktívneho dňa
        Tieto čižmy ma zaujali nielen cenou (cca 12-13 eur) a farbou ale hlavne tým, že sú celé                                                 oldskúl  háčkované. :)

                         S Lukáškom. Konečne.A neľúbim ružovú Vineu.
                                                        Delicioso.
                  Ako človek fotí, keď ho mravec kúše do zadku. :D Anika je okrem
                                 varenia expert aj na výber miesta na sedenie.
               Naše dokonalé piknikové zátišie. Džipzy, fľaša detského šampanského
                  s témou Piráti z Karibiku, nanuk, super kúl peňaženka, lieky na alergiu,
                   nové topánky zjednané na päť eur a hlavne naša čaše kráľa Matiáša.
                               

                        + PLUS fotka na vypálenie ôk. Vytečenie očných búlv zaručené.
                                                                  :D :D :D

                                                  Mejte se fanfarove! :-*

http://www.formspring.me/yourAnikaLamia <-- vaše otázky sem :)

1 komentár:

  1. Do Márie Terézie, za toto ťa lúbim :D dneskajší deň na jenničku, fotku sú nenormálne super, škoda že sme si neodfotili novomestských čimčábov s čučkom, ako sme spolu popíjali :D sme proste páni, yeah ^^

    OdpovedaťOdstrániť