utorok 10. decembra 2013

Vianočné šialenstvo

Ahojte babuľky!

Za 14 dní sú tu Vianoce, kto sa teší tak ako ja? Viem, je to možno čudné, ale nikdy som sa asi tak neradovala z tohto obdobia ako tento rok. Ani keď som sa vrátila z USA, kde som strávila tieto sviatky bez rodiny a bolo mi dosť smutno (kto chce pátrať, nech pátra a možno nájde fotku na ktorej plačem :D).
Tento rok som akčná a vyžívam sa vo všetkých dekoráciach, pečení, nakupovaní darčekov a mohla by som takto pokračovať, pretože aktivít spojených s Vianocami je veľmi veľa. :)

Odštartovalo to krásnym výletom do Viedne s mojimi dievčencami :)
Síce sme zablúdili a tie slávne trhy sme ani nenašli/nenavštívili.. Starbucks, Mariahilferstrasse, tri stánky a svetielka ako kompenzácia bohato stačili a na tie krásne zážitky s bilingválnou paňou, ktorej som vynadala do Ohučaných Tetiek v domnienke, že mi nerozumie, pretože bliaka do svojho mobilného aparátu po nemčúrsky, nikdy nezabudnem. :)

Rovno z Viedničky sme sa s Gabikou (v strede) rozhodli, že MY NIESME unavené (a choré AKA závisláčili sme celú dobu an spreji do nosa) a treba sa ísť patrične doraziť na miestnu bavku.
Na druhý deň som skoro zomrela, čo vám poviem, poprechládana sťa Gerta v ľadovom kráľovstve. :D
A keďže som to musela vyležať, mala som aspoň dostatok času všetko krásne vyzdobiť a takisto si čítať.

Takisto som vypekala, tu máte malú xMas inšpiráciu- cupcakes sobíkov.
Aj by som dala môj vlastný recept na cesto, ale to je tajomstvo budúcej babičky Aničky ;) Na vrch som dala Nutelku, parohy z praclíkov, očká z lentiliek a čokoládových lupienkov, a základ tváre je piškóta :) 
Hotové Cupcakes som zobrala do školy na "posedenie pod jedličkou" pri príležitosti príchodu sv. Mikuláška, ktorý mi priniesol len ovocie a
                                 proteín :D

Začala som dosť cvičiť a dostávať sa do formy, tak mi držte palce! :)
To je zaťiaľ všetko ;)

***
Puss Puss

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára