streda 6. novembra 2013

Hallo!

Dnes som tu opäť s plnou nošou fotiek. :) Na ich kvalite sa už pracuje a to tak, že som sa rozprávala s Ježišom čo by mi mal doniesť pod strom. Necháme sa prekvapiť! Každopádne, tu sú záznamy posledných dní :)

Konečne mi prišli vlásky, čo som si objednala a nejáke veci z netu, takže už nemám svetlé ombré, ale tmavé vlasy :)

                      YAY or NAY?

Minulý týždeň boli prázdniny a preto sme sa celá trieda rozhodli si spraviť dozvuky (po roku).. Ak viete, čo zahŕňajú dozvuky, že sú to neni žiadne slušné pionierske posedenia pri očkách, chlebíčkoch a vaječnom likériku, je vám jasné, že toto je jediná zverejniteľná fotka (zlomila som svoj rekord v počte vypitých štamperlíkov, ten počet tu ale nezverejním, lebo by som mala za 5 min. pred domom autíčko z ALKOODVYKCENTRA). :D Veľmi sme sa zabavili aj keď sme boli (prevažne) čisto ženská zostavička. A KURA bolo vynikajúce!!!!

Keďže škola je tento rok pre mňa menej ako peříčko, trávim veľa času s priateľmi a opäť sa po dlhšiom čase kľudu a Božieho pokoja zabávam. :) Veľa ľúdí sa čudovalo, že som bola na párty aj vo štvrtok aj v sobotu, keďže moji blízky vedia, že radšej som doma s knihou alebo varechou v ruke.

Prvý krát vo svojom živote som bola za princeznú, konkrétne, ak to nieje očividné, za Snehulienku. Musim uznať, že toto bol asi najlepší Halloween, čo si moja schátraná hlava pamätá :)

Fotka z akcie z Klubu za Rampami v našom meste. Toľko ľudí som tam ešte nezažila..Možno aj preto Dj,masky,všetko bolo skvelé a hneď by som si to zopakovala. :)

A robila som aj niečo zmysluplné cez sviatky! Podľa mňa Halloween je o tom, že ženy môžu vyzerať najlepšie a najsexy a muži naopak najhoršie, bez toho, aby im ktosi čosi vyčítal..:D Tak som spravila z dvoch inak veľmi šumných mládencov riadne zrúdy a mama chytala infarktové stavy. Mrzí ma, že nemám poriadny foťák, ktorým by som zachytila tie otvorené jazvy detailnejšie :(

Niesú krásne? Strašne ich ľúbim a som rada, že ich mám, sú to najpeknejšie mamuľky <3 Možno vám to príde divné, že chodím s mamou na discotéku, ale ja som zvyknutá, perfektne sa vieme zabaviť a som na ňu pyšná! :) Krásna noc plná starých hitov, spevu a samozrejme tanca tanca tanca :)!


Musím držať tempo a robiť nejáke zaujimavé aktivity, aby som mala stále o čom písať. Zaťial všetko papuľky, pá pá :-*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára