utorok 24. júla 2012

Bodka.

Ahojte! :)

Ako trávite leto? Dúfam, že si ho užívate naplno takisto, ako ja! Posledné dni som veľmi zaneprázdnená rôznymi akciami, no nechcem sa vyhovárať a preto prispievam aspoň krátkym článčíčkom aj to len s čisto narcistickým podtónom. Problem :)?

         ***
                                               
Hey fellas! :)
How is your summer going? I hope you all have such a wonderful time like I do! Im very busy recently with all that partying, but I always try to write some (nonsense) words here and as you can see I DECIDED to write in english too, for all my friends from another countries! Im sorry for all the mistakes Im going to make, please forgive me, English is not my native language :).
Today just few pictures of me. Problem :)?

                                 







NIKDY nikomu neverte, keď vám povie, že ste škaredé, tučné, nezaujímave dievčatá! Zo mňa si veľa ludí uťahovalo, neznášala som každý centimeter štvorcový mojej kože a tak som sa to snažila prekryť tonami make upu a príčeskami a verte, nikam ma to neposunulo. Až som sa pozastavila a uvedomila som si, že Ja som JA a som len JEDNA a musím sa akceptovať takú, aká som a pracovať s tým, čo mám.
Verte tomu, že ste krásne a budete neporaziteľné! Ja tomu verím :)! úsmev dámy!
                   ***
NEVER trust somebody who tells you that you are ugly, fat, boring-looking girl! I have been bullied and called nasty names so many times I even cant count it. I hated my body, my face so I tryed to cover myself, make a shell where I could hide like a weak little snail. I put so much make up on, used hair extensions...
Then I stopped for a second and I completely changed my mind. And myself! Im original, just ONE ANIKA. Just me. Now I know how to accept myself, my imperfections and how to work with them.
I dont need to hide anymore! :)
Believe me, you are beautiful girls! Your smile is UNBEATABLE!


Zostanťe silné!
Stay strong!
:-*


2 komentáre:

  1. Krásné. Mám pocit, že tu druhou fotku od spoda jsem už viděla na starém blogu (jestli se nepletu), ale na všech fotkách ti to sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, to je prvá fotka kde nemám umelé mihalnicea veľmi som za to hrdá na seba :D ked nosim mihalnice tak len trs na vonkajsom kutiku oka :)
      Dakujem :3

      Odstrániť