streda 1. augusta 2012


Ahojte pufky!
*Hello sweetpeas!*

Dnes vám v rýchlosti chcem predstaviť všetko čo naprosto zbožňujem a čo som používala celý júl!
Ak máte nejaké pripomienky *FORMSPRING* a dotazy či vaších osobných favoritov spomeňte v komente dole. :)


*T-Today I decided to show you some of my fav products of this month, hurray!( I see how excited you are! :D nope... not really. shooooot)
If you have some questions ask me on *FORMSPRING* or leave me some suggestions and your own favs in the comments down below.  :)*


Najobľúbenejšie jedlo vyhráva... Tadááá :D
*Favorite food goes to.....*
NIE nieje to HOVIENKO! Náhodou je to skvelá bábovčička z mikrovlnky pripravená za cca 2 minútky :) Aj keď vyzerá nechutne, s kakaom alebo čajíčkom je to kouzlus mňamouzus a kto má predsa len chuť, recept je tu:

4 (polievkové lyžičky) hladkej múky
0,5 (čajovej lyžičky) kypriaceho prášku
4 (polievkové lyžičky) práškového cukru
2 (polievkové lyžičky) Granka
1 vajce
3 (polievkové lyžičky) oleja
3 (polievkové lyžičky) mlieka
Všetky ingrediencie rozmiešame dôkladne v hrnčeku (inak vám tam ostanú tie biele časti- uvarené bielko alebo múka), dáme do mikrovlnky na 8oow a približne 2 minútky- alebo si to odsledujte podľa toho, ako bábovka rastie- môže byť vysoká, ale NESMIE sa vyliať! :)


*T-Its not a pooh allright? It is so delicioso! Try it with hot chocolate or sweet tea, you wont regret it!
Here is a recipe:
4 tablespoons flour - make sure you measure it right - or the cake is a lie!
4 tablespoons sugar
2 tablespoons unsweetened cocoa
2 tablespoons whisked egg - 1 egg is too much, 1 egg white is too eggy, 1 yolk is too dense, but 2 tblsp is just right!
little bit of baking powder
3 tablespoons milk
3 tablespoons oil
 3 tablespoons chocolate chips(you can skip this, if you dont have any! :)
 splash vanilla or cinnamon
Put all ingredients in the mug, mix it well, put in in the microwave and watch it grow! It supposes to be bigger than the mug but watch it carefully so it wont overflow.*


Najobľúbenejšie pitie
*Favorite drink*

Čerstvý malinový sirup pripravený s láskou v naj kaviarničke na svete. (alebo aspoň v novom meste)
*T-Fresh raspberry syrup with ice and special soda. <3*

Najobľúbenejší objekt
*Favorite object*


Moje nové prekrásne princeznovské zrkadlo od mamičky.

*T-Mirror mirror on the wall who's the fairest of them all? Thank you Mami! :3*

Najoblúbenejší "zázrak"
*Favorite "miracle"*

Najúžasnejšie a vrelo odporúčam! Maminka mi na meniny okrem zrkadla kúpila aj toto na moju hnusnú aknóznu pleť a už po pár dňoch vidím neskutočný rozdiel! Malá priesvitná kapsička od Avéne sa skladá z čistiaceho gélu (na pravo), ktorý sa nanesie na jemne navlhčnenú tvar a zľahka sa vmasíruje do pokožky a z krému na lokálnu pomoc- čiže priamo na "poškodené miesto". Bol tam aj taký papierový ofuk, ktorý vyzeral ako ďaľšia mastička ale kdeže kdeže, SKlAMANIE? trošku. :/ Aj tak som týmto zázrakom očarená! Ešte maličký typ- mama ma od avéne malinkú mastičku, ktorá je určená na jazvičky- ja som jej ju ukradla a používala na moje pahorkatiny na tvári. Ráno sa zobudím- pleť ako vymenená. Nechápem? Vyskúšajte! :)

*T-Love this! Its the biggest miracle for my skin! HALELUJAH!*


Životabudiče!
*Hair products*


Moje vlasy opäť žijú aj po rokoch kulmovania, žehlenia, farbenia(blond, červená, tmavohnedá,svetlohnedá, brontosauríková) aj to len vďaka týmto Bombám.
Gliss Kur najdete v každej drogérii, supermarkete, a COCONUT MILK od ORGANIX zase na nete.
Mala som problém s veľmi suchými vlasmi, ale ten problém sa pomaličky( ALE ISTO!) stráca :)

Lak MESIACA
*Nail Polish of the MONTH*
viem, na nič je ho vidno, ale je skvelý.iný,trblietkavo-zlato-fosforkový, limitovaná edícia Vitajte v Las Vegas.
*T-Its hard to see something, I know. :/ I like this nail polish because its so unique and kinda golden, which suprised me, I dont like golden stuff that much, but I heart this Limited edition Welcome to Las Vegas nail polish*

Rúž, ktorý budem zbožnovať dokonca sveta
*Lipstick I will love till the end of time*

Catrice, Urban Boutique, CO1 MARIE ANTOINETTE.
Zle vidieť, ale konečne mám ľahučký, nie brutálne červený ani telový rúž, zato jemnučko ružový. Tak akurát.  :)
*T-I do feel like princess with this lisptick on! :3*

A samozrejme topánky mesiaca
*Last but not least- shoes of the month!*


Niesú úplne nové, mám ich už asi tri mesiace, ale moc som ich nenosila kvôli veľmi výraznej korálovej farbe, zabúdala som na ne. No teraz je leto, takže to môžem s radosťou odpáliť. Húúú!

*T-Summer shoes, duuuh!*


Fúúúú nakoniec som sa rozpísala, dúfam, že to nevadí a budete na mňa milučké dobručké a okomentujete mi to tu, nech sa tu necítim jak kompletná autistka, dobre?

*T-I want some nice comments okay? OKAY! :) LOts of love :-*
Puss Puss


8 komentárov:

  1. pekný post, aj nabudúce takýto!
    s tou bábovkou si mi spravil chute :) Inak, od Avene mám vzorku čistiaceho pleťového mlieka (gélu? alebo čo to je:D) bola to tuším príloha v ELLE a je to super vec, odlíči aj očný mejkap a nepália ma po tom oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa snazit! :)
      SKoda, ze mi blogger stale seka a pomalicky mi to tu nacitava, budem sa snazit vychytat vsetky musky :)
      Ona je fakt skvela, aj ked nevyzera priliz vabne :D!
      Avene kozmetika je skvela, zatial mam s nou len dobre skusenosti :)

      Odstrániť
  2. jéjo :) tú bábovku (ja to volám brownies) som robila tiež :)) je to super! rada experimentujem, niekedy to urobím biele, inokedy pridám kokos, alebo pre sladšiu chuť vanilkový cukor :)) ale raz sa mi to spieklo :D uuups :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D mne to pretieklo cez vrch.. nevadi, mamu skoro porazilo :D:D::D:D:D a kokosove si hned spravim, to by ma ani nenapadlo! ja si davam skoricu do cesta MNAAAAM :D <3

      Odstrániť
  3. Anika daj už nejaký príspevok :) nemôžem sa dočkať :( každý deň špízujem a nič :( :D....inak tá bábovka to je dobrá vecička :D jedoduché ale super chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahooj náhodou som narazila semok tutok kukám že čo a mám na teba otázku silnú životného charakteru :) Prosím ťa veľmi pekne ľúbozvučnou slovenčinou :D KONSKÝ ŠAMPÓN asi tak pred rokom si ho hodila na blog, stráášne by si mi pomohla, keby si mi napísala zloženie šampónu aj kondicionéru a teda že taký tvoj názor z odstupom roka, že čo ty na to :) Ďakujem dopredu za tvoj čas a budem sa tešiť :) Nelianna@azet.sk, pekný dník prajem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. napisem to aj sem, aj tebe osobitne na emial :)
    Sampon aj s kondicionerom bol skvely, mala som velmi velmi jemne a zdravo vyzerajuce, leskle vlasky :) odporucam.
    zlozenie-
    http://manentail.com/products/original-mane-n-tail-conditioner/
    neviem, ko inak ti pomoct, tak som ti to nasla na ich stranke :)

    OdpovedaťOdstrániť