pondelok 20. augusta 2012

*JEDLO*

Ahojte pufky!
*Hello darlings!*


Dnes len veľmi krátky článok zameraný čisto-čiste na jedlo :D Ak ste to ešte nevedeli, veľmi ma baví variť, ale ešte stokrát radšej pečiem :) Zajtra sa chystám robiť broskyňové cupcakes (netuším, ako sa to povie po našom, ake isto viete, čo to je :)), takže kto chce, nech len príjde :)!

*T- Today Im going to write just about food. :)  And just a little bit, cause Im extremely tired these hot days.
As you maybe know, I love to cook and bake, so you should come and visit me and try some of my peach cupcakes tommorrow dolls! :)*

Prvá vec je TIP- ALNATURA polievka, ktorú som našla v DM drogérii a veľmi som ju chcela ochutnať, keďže je bio a neskladá sa zo žiadných telu škodlivých, dokola spomínaných e-čok.

Vybrala som si zemiačikovú a predčila všetky moje očakávania. :)

*T-  I wanted to try this ALNATURA Bio potato soup and it was better than I thought It will be.*

Bez úprav, či pridávania niečoho "zeleného" aby ste mali skutočnú predstavu ako vyzerá. Konzistencia je na rozdiel od bežných sáčkových nejedlých polievok krémová a hustejšia. Chuť výborná, necítila som žiadnu chémiu, na to som veľmi háklivá. Odporúčam aj iné príchute a jednoducho to mať doma pre prípad núdze, keď je človek hladný, no nechce sa mu stát pri šporáku :D

Mama priniesla zo záhradky čerstvé slivky, takže Anička sa o chvíľu trápila s cestom na slivkové gule, ktoré tak nejak patria k letu. :)
*T- My mom picked up some fresh plums in her garden and took it home, so I could make those amazing plum dumplings called "slivkové gule".*
Rada sa paprem s cestom :)
*T- I love to play with different kinds of mixtures*

Večera .) Kuracie medailóniky v marináde, mladé zemiačiky na masle a cibuľka, po stranách chilli omáčka.
Jednoduché na prípravu a také skvelé. :)


Na dnes len toľko, zajtra vám odfotím tie cupcakes a napíšem článok hodný Pullitzerovej ceny. Srandujem :D
*T- That is all for today, but I will take more pics I promise. Thank you for your support! :-*

Ďakujem za krásne komentáre a vašu podporu.
:-*
http://www.formspring.me/yourAnikaLamia

1 komentár: