nedeľa 28. októbra 2012

Hups!

Ahojte pampelišky!

Ale som sa dlho neozvala, čo? Hoďte mi čosi do hlavy! (predmety tažšie ako 3o gramov prosím zvážte, či?)
Nebudem sa vyhovárať, prečo som bola neaktívna- skrátka som mala opäť pokazený notebook a kým mi ho páni mistři v HP opravili, ja som si doma hrýzla nehty, pretože toto moje písanie mi veľmi chýbalo.
Aj tak to tu nikto nečíta, takže ODTERAZ sa budem snažiť. Čestné Anikovské!

Stalo sa toho tááááááááááááááááák veľa. Jarmok, menší rodinný výlet v Prahe spojený so skvelým koncertom, vyberačky a opletačky ohľadom stužkovej, ajajaj...
Ukážem vám aspoň fotky, dobre? :) Dúfam, že mi bude odpustené.

                                        Aby ste nezabudli, AKO vyzerám :)

Cigánska pečienka. Pre niekoho fúúúúj, pre niekoho almázia. JA osobne milujem len tú od mamičky.. A mamička ju robí zásadne počas nášho slávneho novomestského jarmoku. Cigánska, burčiak, kolotoče..  Škoda, že nemám viac fotiek.. Ale kombinácia burčiak-kolotoč je vám jasná...tak si predstavte tie fotky..hmmm :D
Keď sme pritom jedle, ukážem vám, čo som ešte piekla :) Tento blog sa akosi pomaličky mení na kuchársky. :D Tak čo, keď mna to baví! Jedlo patrí k môjmu životu ako Rómeo k Júlii. Však to na mne aj vidno, ehm ehm :D

              Broskyňový srnči chrbát. Na to som ešte naliala čokoládovú polevu a bolo :)
                       Pusinky pre maminku so snehom <3 Lebo ju čo? Ľúbim. :)

O pár týždňov mám stužkovú, konkrétne 30. novembra, takže už je to za dverami. Čo vy? :)
To je moja malinká dievčenská trieda. Na fotke chýbajú ešte traja ľudia. A máme aj jedného chlapca, aby ste si nemysleli, že nás nemá kto kočírovať :)

Fotka s Dominkou z fotenia pre svadobný salón Ellie, na ktorom sú ako-tak vidno moje šaty na stužkovú :) A nechápem môj výraz-nevýraz ala Kirsten Stewart :D
Nebola by som povedala, že budem mať zelené šaty princeznovské, ale ako sa hovorí, nikdy nehovor nikdy. ;) Ostatné fotky vám ukážem, až budú na oficiálnej fb stránke.

Ako správny narcis som sa počas prestávky ešte rýchlo fotila :) BUM BUM PAV.

Fotoška na oznamko. áno, mala som zaplateného fotografa, čo fotil celú triedu, ale nakoniec zvíťazila táto.. Fotila a upravovala Anička š v nočnej BA. Ďakujem jej za to veľmi. :)

Budúci post- Praha Praha Praha
Doskokošenia :-*

1 komentár:

  1. Posledná fotka ... :O wáááw :D perfect ^_^ a inak som rada že si zase niečo napísala :) skoro každý deň som chodila na tvoj blog s očakávaním a dočkala som sa :D ;)krása ! proste len tak ďalej pokračuj ! :) teším sa na ďalší post

    OdpovedaťOdstrániť