sobota 3. novembra 2012

Los Prágos

Ahojte pufkáčky!


Ako som minule spomínala, dnes napíšem článoček o našom malom výlete do Prahy s mojím ockom, bratom a mojou maličkosťou samozrejme!
Bolo vynikajúco, síce sme tam boli len dva dni. :( V stredu sme zažili zaujímavý koncert Dead Can Dance, asi neviete čo to je za skupinu, tak vám odporúčam si to vypočuť, hoci je mi dosť jasné, že sa to mnohým z  vás nebude páčiť, je to iné :) Na druhý deň sme sa poprechádzali po stovežatej a poobede sme vyrazili domov pri zvukoch rozhrkotanej diaľnice.. Už by to tam mohol ktosi opraviť!
A pár smiešnych fotiek nesmie chýbať ;)

Cecilka sa opäť činila! Po svojej rekonštrukcii džízsa prišla aj do jedného hotela v centre, inak si to neviem vysvetliť. :D

Patrovič, Patrovič everywhere!



Ja s ockom na Karlovom moste. opi-čipi


Trapná, však musí aj seba odfotiť:) A môj super svadžerský outfit. Džijejéh


Trošku nemravné súsošie dvoch cicikujúcich chlapov-druhého neni vidno.. :D A tie ich , ehm banániky sa otáčali! Si predstavte, ako ma to uchvátilo :D 

Beu.

Fotíme sa o zrkadlo, máme to v rodine :D 

Restaurace u červeného lva. Velice vepřo knedlo zelo a dvojaké knedlíčky, mňam :D

Tato mi kúpi nové vitrážové okná do izby :D:D:D eňo-ňuňo 

To je asi tak všetko, čo by som vám k tomu povedala priatelia! Doskakavenia! :-*

PS: Nabudúce recenzia na rúže a lesky :)!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára