štvrtok 15. novembra 2012

LADYBOX! :3

Milé dámy!

Viem, minule som sľubovala, že napíšem príspevok- recenzia rúže & lesky- ale viete ako, sľuby sa sľubujú, blázni sa radujú. :D V skutočnosti mám článok pripravený, fotky nafotené ale stala sa vec, ktorej dám prednosť. Prišiel mi LADYBOX, Juhuhúúú! Neviem, ako je možné, že som sa zaradila medzi blogerky, ktoré majú túto možnosť a príde im zadarmo, každopádne som neskutočne vďačná a šťastná!

Srdce mi bilo ako zbláznené. Ak totižto niečo milujem, sú to práve kozmetické produkty, alebo make-up. :)
Nebudem vás naťahovať a ukážem vám, čo mi prišlo a k tomu napíšem SVOJ skutočný, nepodplatený názor. HOWGH!

Ako prvé som zbadala túto Krááááásnu tašku. Ružovú. Trblietkavú. Väčšiu ako tú, ktorú mám momentálne v kabelke, no nie na toľko obrovskú, aby sa nikam nezmestila. Je praktická a tak hop-šup v momente som si dala do nej všetky "prkotinky". :)! PLUS má vo vnútri malinký priečinok na boku- mám v ňom sponky, takže ich už nebudem strácať, júúúú!

Zľavy zľavy zľavy a milý list s popisom produktov, ktoré mi prišli. :)

Dve úžasné telové maslá. NIP+FAB používam na tvár, ktorá sa mi po vyčistení tak zošuverí, že potrebuje urgentne prvú pomoc a Mango Smoothie body butter to spĺňa na 100% plus vôňa eňo-ňuňo. A na telo  melónové  maslo RENIU. Nevtieravá jemná vôňa a garantovaný účinok. :)
Yves Rocher Fruit de Noel- zabite ma, ale mňa osobne to nejako neoslovilo, nepáči sa mi vôňa, čakala som niečo viac, možno niečo vianočnejšie, sama neviem, ALE moja mama to miluje, tak jej to dám pod stromček ako od Ježíša a mám kľud. :D

PURE FIJI coconut milk shampoo- I <3 <3 <3 it! Milujem kokos a všetko okolo toho! A navyše kokosový olej je veľmi dobrý na vlasy, ktoré mam počas zimy ešte výrazne suchšie a zdemolovanejšie ako inokedy, skláňam sa za tento produkt a ĎAKUJEM!
( Možno sa mi len zdá, že sú jemnejšie, ale tá vôňa to naplno vykompenzuje.;) )


ISWARI Macaccino som mala možnosť vyskúšať dnes aj s mojou priateľkou Dominikou a obe sme sa zhodli, že to asi nebude náš najobľúbenejší nápoj. NO Proti gustu žiaden dišputát! Hoci sme to spravili presne podľa návodu, bolo to zvláštne, prachové... Možno tomu však musím len prísť na chuť a určite nezanevriem na túto značku, mám v pláne si od nich kúpiť iné produkty :)

Tento púder FdS ma maximálne potešil a neviem sa vynachváliť. Krásne balenie plus zrkadielko a nádherná jemná prirodzená farba akurát na zimu. :) Nekričí na mňa "AHOJ ja som ruská máňa z Mrázika" skôr "Práve som bola vonku a mrázik mi vyštípal líčka"- rozumieme sa? :D Spokojnosť sto percent čo sa týka pigmentácie aj výdrže. :)

NAJVIAC NA SVETE SOM SA POTEŠILA MASKARE YVES ROCHER. Napriek tomu, že som bola sklamaná, pretože je hnedá! ALE! Aké magické triky sa mi vďaka nej naskytli! OHOHOHO, môžem machrovať, že mám svoje mihálníce turbo dlhé, sú nedolepené, oddelené každá mihalnička zvlášť a krásne. Kto doteraz nikdy neskúsil experimentovať s hnedou špirálou, môže banovať. Osobne si natriem mihálnice pri vonkajšom kútiku oka s hustou čiernou a vnútorné len jemne s hnedou a je vybavené :)!

Ako som už raz spomínala, som neskutočne vďačná za tento Ladybox, zo všetkých vecičiek sa úprimne teším (a so mnou aj moja maminka) a ĎAKUJEM!

http://www.formspring.me/yourAnikaLamia- otázky ohľadom LB alebo čokoľvek iné :)


XoXoXo

1 komentár:

  1. Ty výrobky co ti v Ladyboxu přišly vypadají moc dobře. Celkově se mi Ladybox líbí mnohem více než Senzabox, ale nad objednáním stejně pořád váhám. :D Jinak jsi to moc hezky zrecenzovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť