streda 5. decembra 2012

L&R

Ahojte babuľky!


Ako som už minule spomínala, hodím vám sem recenzie k pár leskom a rúžom :) Rozhodla som sa preto, lebo idú Vianoce, treba si vybrať nejaký pekný červený ružik alebo trblietkavý "blištek" nech si navodíme patričnú náladu. Poprípade darujeme ako darček sestre, mame, týchto vecí proste žena nemá nikdy dosť.
Nemyslím si, že som jediná, ktorá ma 8 leskov v kabelke a aj tak si kúpi ďaľší, ktorý je úplne podobný tomu, čo vám schne doma v šuplíku, ale TENTO má iné trblietky či vám má zázračne vyplniť pery.
Radosť si však treba spraviť a ja vám teraz poviem, nad čím zvažovať a za čo radšej nemínať a peniažky si odložiť na horúcu čokoládku, či teplé ponožky pre tatína.


Z prava- 890 Red Lust
                 235 Color Last  
                      110  Soft Sensation
                      603  Soft Sensation
                     435  Soft Sensation
Ako je vidno na hornom obrázku, rúže sú značky ASTOR, osobne sa mi páči 110 a 435.
HOCI! 435 a 235 sú veeeeeeeľmi podobné farby. Na ruke to možno nevidno, no na perách áno a z hľadiska pigmentácie je na tom 435  lepšie.
Aká je vaša najobľúbenejšia zimná farba na pery? :)

+ vôňa- svieža a ovocíčková
+ jemne sladká ovocná chuť
-  LEPIVOSŤ
-ťažko rozotierateľná guča
+/- Bezfarebnosť
U mňa neprešli len kvôli tomu, že som mala zlepené pery ako kačička. Tak som si nechala len jeden a druhý mile odovzdala ďalej.


-  NON-sticking formula, ak je toto nelepivý produkt ja som hroch, čo nemá chobot.okej?
+ vôňa OOooOO
+ Zaujmavé farby
- veľmi krátko vydrží 

!!!!!!MILUJEM!!!!!!!
Rimmel Royal Gloss s vitamínom, odtieň 16 DELICIOUS
A verte tomu, že tento ľahučko nanášateľný, voňavý, princeznovský lesk spraví vaše pery neodolateľné, odporúčam naniesť tesne predtým, ako si pôjdete dať novoročnú pusu/ pusu pod imelom/ pusu akéhokoľvek, hoci aj nadimenzionálneho charakteru.
Lebo záruka, že nebude bozk len jeden, je s týmto leskom veľmi vysoká ;) Viem o čom hovorím! :D
A keď nieje práve naokolo žiadny pekný, zaujímavý chalan, doprajte si lesk z vašich pier práve vy. :D( ak ste na tom ako ja a nemôžete žrať nič od dedka Mikuláša, s heslom BOJUJEMPROCISAFALADKAM)
Mňam.

Idem si namazať hubičku, ak neumriem na otravu krvi, ozvem sa čím skôr, mám veľa random fotiek do ďaľšieho postu.


 <3 HASTA LA VISTA BABIES! <3

2 komentáre:

  1. Hezká recenze, ty poslední lesky se mi líbí nejvíc. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa páči, mám aspoň motiváciu písať ďaľšie ;)

      Odstrániť