nedeľa 9. decembra 2012

Vianoce, vianoce prichádzajú

Ahojte bábiky!


Konečne je tu ten čas, ktorý maximálne zbožňujem! Minulý rok som počas vianočných sviatkov bola v USA, takže som nebola vôbec so svojou rodinou a nemala som ani možnosť s nimi skypeovať. :(
Bolo mi smutno.
24.12.2011, Merry Christmas Anika.. Kto zneužije túto foto proti mne, tomu pustím na nos :D

Trolololololololoooo HO HO HO HO HOOO
Spandžibabú!
Čo viac sa hodí k chladnému počasiu? :)
Toten filmový večer s mojím najmilším...............bratom :D

V týchto uzimených dňoch takisto ako väčšina z nás rada odpočívam v posteli s kakaom a dobrou knížkou alebo pútavým článkom ako napríklad:

šííííííííííííííít! Toto som našla ešte v novembrovej Enigme. Ako ja MILUJEM/nenávidím tú hru!!!!  
Slender man, Slender man, je to párty hárdy man- moja hymna, ktorú si spievam vždy pri  drtení hry, ktorú si inak môžete zadarmo stiahnuť tu: http://slendergame.com/download.php
Môj osobný rekord je šesť papierikov, ďalej ma nervy nepustili, aj keď ma nechytil. :D

Okrem hrania hier, čítania a leňošenia však robím aj iné aktivity, aby ste si nemysleli ;)! Napríklad nakupovanie, OU jé!


Krásne vločky a voňave škoricovo jablčkové sviečky som kúpila v mojom milenom KIK.

  Vianočné motívy ako sobíky a vločky, triblietky, s snehuliačikovia, santa klausoooovia na všetkom! 
Som len ja do tohto obdobia taký blázon, alebo sa mi to len zdá? :O To ten rok v Amerike, kde sa zdobí dom a stromček buď začiatkom decembra alebo ešte skôr, neprospel môjmu psychickému vývoju :D!

Posledná vec, ktorú som si kúpila sú tieto pofidérne legíny s akože vzorom akože jeansovina. 
Vec sa má tak, že NEZNESIEM na svojích nohách normálne rifle toto obdobie, sama neviem prečo. Preto aby som stále nenosila len legíny čierne, farebné, zateplené alebo vzorované som si kúpila rovno dva tieto kúsky spolu za desať eur u Buchy Buchy Kokotenko. 

Čo vy a vianočné nákupy? Pochváľte sa ;)

Doskakavenia :-*



3 komentáre:

  1. Jéééj Slender Man. :D To jsem zkoušela hrát, ale nemám na to nervy.

    Pusť si tohle http://www.youtube.com/watch?v=s1SKDkWFdkM mně to přijde docela vtipné. :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :-P Nechci tě popohánět, ale bude nový článek? :D Já to tady pořád kontroluju, jestli něco nového nepřibylo a nic. :( :D

    OdpovedaťOdstrániť