pondelok 21. októbra 2013

Hola, como estas? :)

Píšem po tisíc500tridsiatich6tich rokoch. Aj to.. NEVIEM-NEVIEM. Nič nesľubujem. Musím sa priznať, písanie mi neskutočne chýbalo. Hoci všetko sa mení.. Odkedy jestvuje facebook, nemám takú potrebu zdielať svoje pocity, fotky, myšlienky so svetom, na "fakebuku" to toziž robím denne.
Takisto som uvažovala nad nejakou väčšou rekonštrukciou stránky- vzhľad, písmo a celkový dizajn. DOKONCA som mala nutkanie vrátiť sa na stránku blog.cz, ktorý som nakoniec úplne zavrhla.
Tak som tu, s malou dušičkou a rozmýšľam, čo po takej dlhej pauze vôbec postnúť.

Fotky? Fooootky? čo tak nejaké odveci fotečky (aby ste si pripomenuli, ako vyzerám)? HM? HMMMM? :D A nemám fotoaparát, pretože ten môj starý Lumix padol bratovi minulé Vianoce na zem a nejde to už opraviť.. nuž, odišiel do večných lovíšť(tak ako aj môj počítač) REST IN PEACE! A dokiaľ to neporiešim, tešte sa na superturbošit mobiľníkovskú kvaľitku!

                                            ROK V SKRATKE



Moja stužková! Čo k tomu? Bolo skvelo, presne to vyzeralo tak, ako sa na poriadnu stužkovú patrí :)




Pohoda 2013! Bože to bola nádhera! Spolu s mojou Boľvou, vínkarenie, Majorlazer, stan, smiech, BANG, štuple, kávičky, fotečky a fuňa na hlave.

                 K letu patria aj nejáke exkluzívne discohrátky predsa! :D
Tak túto fotečku len tak niekde neuvidíte! Ale bolo vynikajúco, hneď by som ten večer vrátila :)

Aby ste si nemysleli, ja som aj pracovala! Nejáke tie promo akcie a hostesing.. Toto je konkrétne promo Veľký Tresko pre Rybu. :D

S mojími na Concrete Jungle Jame v Bratislave. veľkolepá akcia, na ktorej som bola asi hodinu dokopy :D
Som novomestský džanglis! A hneď potom, ako som sa dofotila s obnaženými tetami, som šla na koncert
    DEPECHE MODE aj s bratom a mojím tatinom. Tá podoba je neskutočná! :D Okrem tohto koncertu som bola aj na HIP-HOP Festivale, ktorý sa uskutočnil na Zelenej Vode u nás v Meste:

A trošku z iného súdku bol tohtoročný WLESEFEST :D Fotiek veľa nieje, lebo som bola len jednu noc.:
Ja a zajko :)

To je zatiaľ všetko, fotiek je samozrejme oveľa viac, ale nechcem všetko tlačiť do jedného článku.
Doskakavenia, priateľia! :-*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára